Za vse tiste, ki so šli in predvsem za vse tiste, ki niso

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
borouc
Prispevkov: 50
Pridružen: 02 Jan 2017, 21:55
Ime in priimek: Bor Levičnik

Par besed in slik zadnjih potepanj :)

Najprej pa majhna obrazložitev naslova. Zadnje čase moja motivacija tiči predvsem v skalnih smereh in ko sem izbiral cilje, ki so primerni za zimsko/spomladansko obdobje, sem videl, da sem večino smeri v popularnih južnih stenah že splezal ter da je treba narediti tudi kakšno novo. Imel sem 2 ideji o prvih prostih ponovitvah in začuda so se to pomlad poklopile kar 3 (ideja Jerneja Kruderja). Dve od teh smeri so spominske smeri preminulim plezalcem (Jožko Letnar in Peter Mežnar). Pri dveh navezah, ki so plezale omenjene smeri pa na žalost manjka polovica naveze (Tomaž Humar in Grega Lačen). Ko sva z Urošem Griljem pogledovala Nirvano v Koglu, nama je Klemen Mali prijazno in vzpodbudno dovolil, da smer opremiva za prost vzpon. Pri "novi" smeri v Rušici pa sem zastrigel z ušesi, da ima Tomaž Jakofčič en projekt, ki ga "oddaja". Poklical sem ga, on pa mi je poslal skico, opis in par vzpodbudnih besed. 
Ko sem se zgornje napisane besede zavedel, sem se ponovno zamislil, da nam hribi lahko prav toliko "dajo" kot vzamejo. Kljub temu, da mi alpinizem pomeni ogromno, mi ravno slednje vzpodbuja marsikateri pomislek. Je vredno tvegati? Kje je meja, ko je tveganje sprejemljivo in kje ni? Mislim, da se vsak, ki resneje hodi v hribe spopada s temi vprašanji. Jaz sem prišel do zaključka, da za sanje je vredno biti malo bolj izpostavljen ter na ta način res živeti, pri tem pa zmanjšati tveganje kar se le da.
Torej, da ne dolgovezim; to poročilo želim posvetiti vsem, ki so nas prekmalu zapustili ter se še enkrat spomniti na njih. Posvetiti pa želim še tistim, ki so bili posredno ali neposredno vpleteni pri sledeči avanturah, ki so se mi res vtisnile v spomin. 

Alpi vzponi kronološko:
7.5.2023 / Mali princ / IX- / 200 / Jernej Kruder / NP/flash
9.5.2023 / Spominska smer Jožka Letnarja / IX- / 90 / Jernej Kruder / RP, 1.PP
21.5.2023 / Amonit / VIII- / 230 / Anja Petek / NP/flash
23.5.2023 / Nirvana / VIII+/IX- / 240 / Uroš Grilj / RP, 1.PP
10.6.2023 / Spominska smer Petra Mežnarja / IX+ / 250 / Žiga Oražem / RP, 1.PP

Mali princ
Slika

Slika

Detajl. Kljub temu, da je smer od Frančka, so ocene precej poceni. Vsaj kak + manj si zasluži vsak raztežaj.
Slika

Dva dni kasneje sva hotela iti ponovno v Golarjevo peč, ampak sva na polovici prvega raztežaja obrnila, ker je bila cela stena zamočena. Ker sva se hotela naplezat, sva šla ponovit na fraj Jernejevo idejo - Spominsko smer Jožka Letnarja. Smer je točno nad barom Igla :D. Dodala sva 3 kline, ponavljalci pa še potrebujejo set frendov.
Slika

Slika

Amonit
Slika

Dva dni kasneje sva z Urošem končno šla splezat najin "projekt", ki se je vlekel skoraj 3 leta - Nirvana. Meni je osebno najlepša smer v Koglu, več pa je napisal Uroš.
Slika

foto: Uroš Gilj
Slika

Detajl. Foto: Uroš Grilj
Slika

Slika

In še zadnja dogodivščina: Spominska smer Petra Mežnarja z Žigcem. Za smer sva potrebovala dva obiska. Že v prvem sva bila precej blizu, da splezava, ampak naju glava in posledično tudi roke še niso spustile čez prosto. Včeraj pa nama je obema uspelo, kljub izredno nizkim možnostim uspeha zaradi vremena in morebitne mokrote. 
Slika

Prva dva raztežaja sta potrdila moje dvome, saj sta bila bolj mokra kot zadnjič. Detajlni cug pa je bil začuda bolj suh! Žiga je pri prvem poskusu in opremljanju raztežaja izvedel epski 15m padec v luft, nato pa ga je opremil do konca in se spustil nazaj do mene. Poskusim jaz in po ogromno psihiranja ter dihanja se znajdem pri štantu, še zmagoslavni krik in spust nazaj do spodnjega štanta. "Dej vzem še vetrovko iz ruzaka pa prid za mano, k bom zlezu" je še rekel Žiga in res par minut kasneje že tehničarim kot drugi in čistim raztežaj. :D
Slika

Včasih je sam treba dat glavo mal v oblake :)
Slika

Za detajlni cug se splača imet kar nekaj kompletov, ker je dolg 50m. Za ostale raztežaje pa je še treba imeti set frendov do #2. Sestop je po smeri z abzajlom. 
Slika

Slika


Še dolge friko smeri:
6.3.2023 / Magična goba / 7c / 140 / Jan Trošt / RP
24.3.2023 / Črna burja / 7c /140 / Matija Volontar / RP
8.4.2023 / Himalaya sport / 7c+ / 350 / David Debeljak / RP
20.4.2023 / Brid klina / 7c / 350 / Matija Volontar / RP
21.4.2023 / Nema Dinka do Dinka / 7b / 350 / Matija Volontar / NP/flash
25.4.2023 / La Saga du Verdon / 7b+ / 120 / Urh Primožič / RP
29.4.2023 / Ayahuesca / 7c / 300 / Urh Primožič / NP/flash

Magična goba. 
Slika

Šalce pa previsi. Happy kiddos!
Slika

Fajt!
Slika

Črna burja.
Slika

Še zadnji raztežaj, kjer moraš še enkrat prepričat roke, da stisnejo krimpe.
Slika

Mrzla Paklenica in Himalaya sport
Slika

Slika

Prvi poskus se je končal s porazom. Naslednji dan počivava in poskusiva ponovno z veliko več info o smeri.
Slika

Treba se je znajt, če nekdo pozabi mg vrečko :)
Slika

Pakla 2 in Brid klina. 
Slika

Fotogeničen Dinko 
Slika

Potem pa še teden Verdona. 
Slika

Proper Verdonske plate. Foto: Urh Primožič
Slika

Dostop na drugo stran kanjona 
Slika

Izjemna plezarija v Le Duc, kjer je stil plezanja veliko bolj "udoben". Previsi in dobri grifi namesto male luknjice in plate. 
Slika

Ayahuesca
Slika


Zdej pa prosm sam sonce do konc poletja :D 
 
Kaj
Odgovori