tabor korošica 2022

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
piak
Prispevkov: 1
Pridružen: 21 Jul 2022, 22:55

Od 8. 7. do 10. 7. je v Korošici potekal nadaljevalni tabor, kjer smo tečajci v spremstvu inštruktorjev plezali nenavrtane smeri.Začelo se je zelo obetavno. Z dvo urno zamudo in praznim tankom je naš avto tečajcev prispel v poddežak. Ker tam ni ravno bencinskih črpalk smo imeli neznansko srečo da je Bokavšek imel namen priti šele v soboto zjutraj in smo ga lahko tako prosili če nam pripelje bencin. Po ne tako naporni hoji po lušnem vremenu smo prišli do petkovih njiv, nato pa ugotovili, da se je lokacija rahlo spremenila. Na srečo le za par minut hoje. Vse je kazalo na super vreme kot nam je napovedal vodja tabora, potem pa se je skrilo sonce in vse nas je šokiral neznanski mraz, ki je sledil. Ampak mi smo si po taborniško uredili ogenj in tako oblažili hude zimske razmere. Preostanek večera smo jedli. Tečajci smo spali v šotorih, instruktorji (Karner, Pinti, Šlosar) in pa Eva Dana in Ana pa so se odločili da jim bolj ustreza spanje pod zvezdami.SlikaSlikaSlikaSlika
Zjutraj smo imeli velike ambicije zgodaj iti v skalo, ki pa so se malo spremenile ko smo morali vstati in začeti hoditi.
Mark je na dostopu do Ojstrice s palico vodil ovce s paše, kasneje pa Rubna in Karnerja v Herletovo smer.SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Eva Dana in Ana sta želeli plezati zmaja, pa sta malo falili in se znašli v Herletovi smeri(nista bili edini, falila sta tudi dva hrvata). Eva je izgubila čevelj, a ga je na srečo našel Karner.Slika
Rok, Jan in Pinti so sprva želeli iti Akademsko, potem se pa raje iz preventive odločili za GG.SlikaSlika
Šlosar in Andraž sta plezala Črnsko smer.
Bokavšek, Neli in jaz pa smo splezali Lepo smer, ki je bila vse do zadnjega cuga res lepa (v zadnjem cugu smo imeli manjše težave s štrikom, ki se je prepletel med borovce in skalo)
Bokavšek in Šlosar sta po naporni turi odšla domov, tečajci (Neli, Andraž in jaz) pa smo se odpravili na samostojen podvig. Glede na to da smo pomojm falili celo smer in šli bog ve kje po neki podrtiji (kjer so ble sledi krav in ovc) gor lahko rečemo, da je bil vzpon prvenstven. Seveda tudi sestopa nismo v prvo zadeli.

V soboto zvečer smo malo manj jedli glede na to da smo vso hrano pojedli že v petek zvečer. Moram reči pa da je bilo vreme kar veliko bolj prijetno, da nas ja ni zeblo pa je poskrbel Pinti, ki je nabral drva in pri tem v borovcih izgubil telefon (se je s pomočjo reševalne akcije hitro našel). Nekaj časa smo se greli ob kresu in hodili v kočo na Korošici po malo dražji pir potem pa se odločili da bomo šli spat. Sem bila kar vesela da sem nosila nekaj kil več in zato spala v šotoru saj se je rahlo ulilo.Zjutraj smo dolgo čakali če bo nehalo da bi lahko šli plezat ampak vreme ni bilo na naši strani pa tudi ko je bilo smo bili malo preleni da bi vstali. Tako smo pod skalo praznili še zadnje zaloge hrane. Posebej za Roka in Jana je prišel še Ortar, želeli so iti plezat centralca, na koncu pa smo lahko le opazovali proces nastajanja, mrazu in vode je bilo namreč dovolj. Ko je malo ponehalo smo sonce izkoristili za fotografiranje nato pa se odpravili nazaj v poddežak. Kar na enkrat smo imeli zelo lepo vreme, primerno za plezanje, smo ga pa zato izkoristili za lušten sprehod:) Ko smo prišli dol smo si oddahnili ko smo videli da je bencin se vedno pod šlosmobilom.
Vikend je bil kljub malo slabšemu plezalnemu izkoristku super. V praksi smo dobili prikaz malo manj ugodnih razmer v gorah in se naučili da lepo vreme še ne pomeni da lahko pustimo puhovke doma.
SlikaSlikaSlikaSlika
Hey Joe
Prispevkov: 462
Pridružen: 04 Nov 2011, 11:13
Ime in priimek: Janez Marinčič

Gorenjci (pa ne vsi) so steni Vežice radi rekli "pručka", čeprav je smer Geršak-Grčar visoka le pet metrov manj od štiristotih.  Po prvem kamniškem vzponu tam preko je linija samevala kar šest let.Slika
Matičarska naveza je to klasično lepotico ponovila prva. Bili so fletni časi, kot na stari fotki iz tistega obdobja.
 
Odgovori